STORIES: South Sudan: the borders war: Sudan Border War- The bombing campaign in South Kordofan

Africa, Sudan, South Kordofan. 2nd dec 2013. The sergeant in command encourages soldiers to fight for their land claiming and launching appeals for sacrifice and courage in a training camp, a place of which we can’t reveal the name for security reasons.Africa, Sudan, Kordofan Meridionale. 2 dicembre 2013. Il brigadiere in comando incita i soldati a lottare per la propria terra lanciando proclami e appelli al sacrificio e al coraggio in un campo d’addestramento in una località di cui non si può rivelare il nome per ragioni di sicurezza.
Sudan Border War- The bombing campaign in South Kordofan

Africa, Sudan, South Kordofan. 2nd dec 2013. The sergeant in command encourages soldiers to fight for their land claiming and launching appeals for sacrifice and courage in a training camp, a place of which we can’t reveal the name for security reasons.

Africa, Sudan, Kordofan Meridionale. 2 dicembre 2013. Il brigadiere in comando incita i soldati a lottare per la propria terra lanciando proclami e appelli al sacrificio e al coraggio in un campo d’addestramento in una località di cui non si può rivelare il nome per ragioni di sicurezza.